7. 2. 2021

Obnoveno

 Jak jste si mohli všimnout, od včerejška se mi podařilo získat fotky, které jsem naštěstí měla na Flickru. Sice je to pouze jedna fotka od každé panenky, ale aspoň něco. Obnovila jsem tedy skoro většinu článků, které jsem na blogu měla. Jediné, co mi vadí, je, že nezůstaly na původním místě jako byly. Po komentáři od Mary jsem všechny články, které by nedávaly bez fotek smysl, dala zpět do konceptu, aby se na blogu nezobrazovaly a neodrazovaly návštěvníky blogu. Proto se všechny doplněné přesunuly do nejnovějších. Vložila jsem všude na začátek datum původního zveřejnění. Přesto jsem spokojená. To nejdůležitější tam je a já mám dobrý pocit, že jsem pro obnovu udělala vše, co jsem mohla. Teď se můžu začít věnovat všem, na které ještě nepřišla řada a leží v krabicích nebo jsou ve vitríně. Např. se můžete těšit na jednu dámu z řady níže. Nechte se překvapit ...  😉

Zdroj: integritytoys.com

P.S.: Děkuji za komentíky s radami na datování článků, které postupně budou přesunuty datumově na místo, kde vznikly. Díky holky 💋

10 komentářů:

  1. Gratuluji k obnovení. Všechny články v Bloggeru lze obnovit s původním datem. Dokonce lze vydávat články zpětně do minulosti. Stačí jen nastavit datum a článek se zveřejní podle nastaveného data klidně v minulosti nebo v budoucnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, už jsem na to přišla 😉😊

      Vymazat
  2. Áno, to som si včera všimla, že si obnovila valnú väčšinu. Ako píše Hanneton nado mnou, môžeš si ich dať tak ako si ich mala dátumovo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Nikky, už jsem koukala, jak jsi komentovala 😀

      Vymazat
    2. No, žasla som nad tými MS. To je nádhera, tie bábiky išli dosť mimo mňa, keďže väčšina vyšla pred mojim zbieraním, tak som sa kochala vo veľkom. Veľmi Ti za to ďakujem :-)

      Vymazat
  3. Super, gratulujem, si šikovná, že si to zvládla.😉😊👍 Ja stále som v procese rozmýšľania, s ktorou kategóriou začnem ako prvou. Asi to budú adventné kalendáre, tie mám totiž všetky uložené aj v google albumoch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary, na to musí vyzrát čas, musíš na to mít správnou náladu a rozhodnout si, co je nejdůležitější. U tebe je toho opravdu hodně, tak se nedivím, že se Ti do toho nechce. Představa skoro nekonečné práce by mě taky odrazovala. Nebo začni postupně obnovovat od těch nejnovějších po ty nejstarší. Tak bych to asi udělala já. Ale vždy podle svých možností. Nemá cenu se do něčeho nutit 😉

      Vymazat
  4. Gratuluji k obnovení alespoň části fotek. Máš pravdu v tom, že některé blogy bez fotek ztrácejí smysl. Obnova všech je také možná, ale dost náročná. Kdybys přesto chtěla něco dalšího obnovit, tak návod najdeš v Klubu blogerů:
    https://klub-blog.blogspot.com/2020/12/obnova-obrazku.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip Jitko, určitě na to kouknu 😊😉

      Vymazat