27. 1. 2021

Rekonstrukce článků

Nevím jak je to u ostatních, ale při přesunu blogu se mi ve článcích přestaly zobrazovat fotky, takže je postupně obnovuji. Postupuji od nejnovějších článků k nejstarším a bude to asi trvat dost dlouho. Prosím tedy návštěvníky o trpělivost než vše obnovím 😊😉.


... díky Maryinu komentáři už vím, že se mi nepodaří obnovit do původní podoby články s panenkami My Scene, se kterými jsem začínala, pak také Monster High, Liv dolls, Bratzillas a Bratz. Nemám je nikde zazálohované, prostě se vypařily 😒

Pak ale svitla naděje ... Když jsem doplňovala články a hledala promo fotky původního vzhledu jedné z Barbie, našla jsem svoji fotku na Flickru. Úplně jsem na to zapomněla, že jsem tam dávala aspoň po jedné fotce od každé panenky. Teď se tam ještě musím dostat, abych si je stáhla. Už jsem tam dlouho nebyla a nešlo mi přihlášení. Až to dořeším, tak vložím alespoň tu jednu fotku od každé panenky 😉. Takžeee, ještě není nic ztraceno 😃

Jinak už jsou všechny články doplněny!!!

9 komentářů:

  1. Žiaľ, je to tak, mne to vyšlo, že ak urobím tri články denne, bude mi to trvať necelé štyri roky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to snad neeee 😏. Je možné, že ani některé nedám komplet do původního stavu, protože si to už nepamatuju 😣. Ale já to prostě nevzdám 🐱‍👤

      Vymazat
  2. Mám štěstí, na Blogu jsem až tolik článků neměla. Zatím jsem lenivá a nechce se mi články doplňovat. Ach jo, budu, doopravdy budu doplňovat. I tobě přeju hodně úspěchů.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Věro, snažím se na tom pracovat každý den, jen se bojím těch nejstarších článků, že je neskompletuji 😔. No aspoň něco se mi podaří obnovit do původního stavu 😏😊

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, vieš Lucka, ešte do polovici novembra všetky fotky v článkoch boli...
    Márne som sa tešila, že nakoniec ostatnú... Blog.cz na to upozorňoval, že kvôli zrušeniu aj samotnej Galerii.cz fotky tiež neostanú....😥😥
    Ja mám vyše 900 článkov, aj ja som si vyrátala, že kebyže dám každý deň aspoň 1 článok, tak mi to bude trvať skoro 3 roky.... Je to moja 10 ročná práca!!!!😤😤😤 No, dala som zatiaľ vyše 10, som zvedavá, čo ma motivuje, keďže mám kopec fotiek na nové články.🙄 Z celého srdca som vďačná Peťke/Valentine, ktorá mi fotky zálohovala, pretože do roku 2016 som fotky nemala u seba ani zálohované. Prajem veľa síl a motivácie do dotváraní článkov.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak díky Mary za tvůj komentík, moc jsi mě nepotěšila. Už teď vím, že neobnovím články s My Scene, se kterými jsem vlastně blogování začínala. Je mi to záhada, že nemám ani jednu z fotek uloženou v počítači. Naštěstí ty ostatní - Barbie a Integrity - mám a už jich je hodně doplněných. Vlastně jsi mi zase pomohla tím, že vím, že už to od nikud nedostanu, ty staré fotky. Asi je někdy nafotím znovu, ty co mi zbyly. Mrzí mě, že není vidět postupný vývoj. Všechny články bez fotek jsem skryla, protože nedávaly smysl.
      To jsi udělala dobře, že jsi si zazálohovala fotky. Postupně si budeš moct obnovit, co zvládneš. Nevzdávala bych to ;-)

      Vymazat
    2. Ďakujem Lucka, ty si ma už troška motivovala, lebo už posledné 4 roky pociťujem, že blogovanie s bábikami už nie je to, čo bývalo a čo sme poznali.🙁 Môžem už kľudne pomaly na jednej ruke narátať, koľko nás aktívnych blogerov/zberateľov ostalo...😥
      Všetci sa presunuli na sociálne siete, kde ich neustále rýchly život a komentovanie omnoho viac baví... Pre mňa je hmotne blog oveľa kvalitnejšia vec ako je FB či Instagram.
      Tak my poslední mohykáni sa držme spolu, som rada, že si sa na obnovenie staro-nového blogu dala. Ja vždy, keď som niečo hľadala, tak som často využívala naše staré blogy na informácie či identifikáciu bábik.😊

      Vymazat
  5. Když se naše blogy přesunuli,tak jsem se radovala,že fotky zůstaly - bohužel předčasně.Upřímně já na to kašlu.Asi bych to dohromady dala,ale jsem pohodlná a stejně pochybuji,že si někdo prohlíží mé starší články.Možná doplním fotky jen do článků kde představuji konkrétní panenku...Uvidím...Nicméně přeji pevné nervy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že si je prohlíží noví sběratelé nebo třeba někdo vyhledává tu konkrétní panenku, kterou u tebe najde. Díky Googlu dnes najdeš spoustu věcí. Snad někdy dostaneš náladu je doplnit, ale chápu to, taky se mi někdy dost nechce...
      Kousla jsem se a už hodně článků doplnila a budu pokračovat. Dělám to po večerech a zas je to hezké vrátit se zpět a uvědomit si, jakou mi to dělalo radost 😉

      Vymazat