19. 10. 2020

NuFace NYFW Karolin Stone

Na novém blogu otočím posloupnost článků a začnu od konce přírůstků do sbírky. Druhým předposledním přírůstkem do sbírky v tomto roce byla tato panenka - Karolin Stone z kolekce Live From Fashion Week Convention NF z roku 2019. Karolin byla poprvé uvedena Integrity Toys v roce 2015 a její další verze uvádí co 2 roky. Tato se mi proti těm předchozím moc líbila, ale nemusela jsem jí za každou cenu mít. Dostala se ke mě vlastně náhodou. Byla po vánocích na Ebayi v aukci za nízkou cenu, tak jsem přihodila a protože byl konec aukce v brzkých ranních hodinách, nechala jsem to osudu, spíš jsem si myslela, že to nedopadne. No a ... dopadlo. Byla jsem fakt překvapená. Koncem ledna 2020 dorazila, ale neměla jsem vůbec čas si ji v klidu otevřít a nafotit, jen jsem na ni koukla, na ten její roztomilý obličejík a zase ji vrátila do krabice. Panenka je výjimečně v kompletním balení se vším všudy. Většinou nebazíruju na oblečení a doplňcích, stačí mi panenka, kterou si vždycky nějak obléknu a doladím, ale tato se povedla komplet za skvělou cenu.

Začneme fotkami od výrobce (zdroj: integritydolls.info)

Má zajímavý a vkusný outfit

Moc se mi líbí její plné rty a líčení očí.

Dostáváme se k velmi hezké perforované krabici v kontrastních barvách, v které Karolin přicestovala.




Jako vždy, proběhlo další focení na naší malé zahrádce... trošku mi to trvalo, protože když jsem měla chvilku času, tak nebylo to správné počasí ... a až dnes se zadařilo.

Líbí se mi její oblečení ve stylu 90. let ... kdysi jsme podobný styl samy nosily ...

Ty koženkové lakované kalhoty jsou hezky měkké a poddajné ...

Bohužel se mi nepodařilo vystihnout lepší světlo a fotky nejsou dost ostré :-(


Tady už to bylo lepší, Karolin je hned lépe vidět :-)


No není to kočka s tou našpulenou pusinkou :-D

Co na ní říkáte ... ?






9 komentářů:

  1. Je nádherná! Tahle Caroline se moc povedla. Pamatuju si moje nulové nadšení, když ji představili jako novou tvář. Ale líbila se mi už Alta Móda. A tahle je velmi povedená, líbí se mi malba i oblečení 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se ta první moc nelíbila, nadšení bylo spíš pod bodem mrazu :-D, ale tahle mě zaujala. Má takový milý obličejík. Líbí se mi, že má delší nehty na rukou, proti mým ostatním. Oblečení byl bonus, ale obešla bych se bez něj... Díky Leni

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji,je krásná.Také se mi moc líbí.Oblečení sice není můj styl,ale ona je wau.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Míšo, oblečení byl spíš jen bonus k panence, jinak bych ho taky mít nemusela, ale docela to k sobě ladí. Čekala jsem, že ty lakované kalhoty budou tuhé, ale jsou hezky poddajné a červenou mám ráda :-)

      Vymazat
  4. Karolin nepatrí medzi moje obľúbené tváričky u IT, mám k nej neutrálny vzťah. Táto sa mi však páčila od začiatku. Outfit sa mi veľmi páči, vytvára dokonalý celok s bábikou.😍 Skvelé, že ju máš komplet. Gratulujem Ti k nej.😊

    OdpovědětVymazat
  5. Díky Mary, no je prostě jiná než ty předchozí, které mě také nezaujaly až na tuto ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí, a má fakt pěkně našpulenou pusinu. Mě se moc líbí ty kalhoty, ty jsou boží.

    OdpovědětVymazat