26. 7. 2020

Fashion Royalty - Agnes Von Weiss - Ocean Drive

Ráda bych Vás přivítala na staro-novém blogu, který jsem musela přestěhovat z Blog.cz, jelikož jeho existence v půlce srpna skončí a nechtěla jsem, aby můj původní blog zmizel a s ním i těch několik let článků, které jsem postupně tvořila. Sice už nepublikuji tak často jako předtím, ale ostatní bloggery z naší komunity stále sleduji i novinky v tomto sběratelském odvětví.

Dnes jsem si po dlouhé době připravila článek s mým úplně posledním přírůstkem do sbírky. Je jím Agnes Von Weiss Ocean Drive z kolekce roku 2019 z řady Fashion Royalty. Je to první Agnes, kterou zveřejňuji na blogu. Mám ve sbírce ještě jednu, ale tu jsem získala v době, kdy jsem nastoupila do nové práce a už nebyl čas ji představit, tak snad se i ona dočká. Ocean Drive Agnes mě zaujala tmavou barvou pleti, která je u ní dost ojedinělá. Tmavší pleť se u ní začala objevovat až v poslední době. Jinak to vždycky byla spíš aristokratka s bledou pletí, což k baronce sedne lépe.

Tato Agnes je taková letní kráska, představuji si ji někde na Seychelách, jak se přes den opaluje na luxusní jachtě a večer se přesune na party ve vyšší společnosti. Moc se mi líbí její fialové plavky spolu s pareem, které má uvázané přes boky. Na tmavé pleti krásně vyniknou zlaté šperky. Ne večer si oblékne zlaté šaty, které dokonale zvýrazní její exkluzivnost. Přidávám původní podobu od Integrity Toys.

Zdroj: integritydolls.info

Ke mě se dostala z Ukrajiny bez oblečení, které pro mě není podmínkou, abych ji získala. Protože jí ta fialková moc sluší, našla jsem jí u mě růžovo-levandulové šaty ve stylu Aphrodité a dozdobila jsem ji masivním zlatým náhrdelníkem a náramky. Na nožky oblékla zlaté střevíčky Loboutin od Barbie. Náušnice jsem jí už nedávala, protože náhrdelník je už sám o sobě hodně výrazný a dominantní. Udělala jsem pár fotek po dnešním dešti na naší malé zahrádce. Na pozadí japonského javůrku a hosty je moc hezká.

 








Mějte se krásně sluníčkově a užívejte si letních dní ... 😊

12 komentářů:

  1. Tahle Agnes je nádherná a kdybych už jednu tmavou neměla, určitě bych do ní šla. Má úžasnou malbu 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni, ta tvoje Agnes je také moc hezká, ale chápu, že není možné mít vše ;-), taky nemáme nafukovací byt a musím si to logicky zdůvodnit, kterou musím mít a kterou ne...

      Vymazat
  2. Dorian Black26/7/20 21:02

    Som šťastný, že niektoré blogy, ktoré mám rád (medzi nimi aj Tvoj) zostávajú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, že jsi ke mě rád chodil a budeš chodit. Díky :-)

      Vymazat
  3. Krásná panenka, nedivím se, že jsi jí podlehla. Oblékla jsi ji skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hanneton za milý komentík. Těším se na tvoje návštěvy :-)

      Vymazat
  4. Prekrásna, srdečne gratulujem. Už dnes by som mala aj ja ochutnať jej krásu. Krásne si ju obliekla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super Nikky, že ji taky budeš mít, už jsem nedočkavá, jak bude u Tebe vypadat ;-). U každého to je vždycky jiné a nové...

      Vymazat
  5. Ďakujem, dnes ráno prišla a je fakt úžasná. Ale kedy sa dostanem k jej vybaleniu a nafoteniu, to skutočne netuším.

    OdpovědětVymazat
  6. To je super,že je zase od Tebe nějaký nový článek ;-) ...Doufám,že další nebude až nám zase kleknou nové :-D ?!Gratuluji.Tato Agnes má luxusní výbavu,škoda že jí nemáš komplet.Já osobně bych brala spíše oblečení s doplňky než panenku,ale co...Dala jsi jí hezké náhradní šaty.
    La Micha & její panenky

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná Agnes, já mám pro ně slabost. Taky jednu opálenou mám a tahle se taky moc povedla:-)

    OdpovědětVymazat