11. 2. 2021

Integrity Toys - ITBE - Vanessa Perrin - Love Roulette

 Nemohla jsem tomu ani uvěřit, že už ji mám doma přes 5 let a ještě jsem ji ani nenafotila. Stojí chudák ve vitríně tak, jak přišla, a tiše čeká až na ni přijde řada.

Vanessa je z kolekce ITBE vydané v roce 2015, ve které bylo celkem 6 dalších panenek, oblečených v krásném spodním prádle. Všechny byly hodně povedené, takže nebylo lehké si nějakou vybrat. Mě se poštěstilo mít dvě z této řady. Tou první byla Isha (moje první Isha ve sbírce a zatím poslední), která přišla 2 měsíce před Vanessou.

Vanessu se mi podařilo získat v červnu 2015 s kompletní výbavou. Přicestovala z Francie. Moc se mi na ní líbila kombinace tmavší pleti a světlých vlasů. Oceňuji i její jemné líčení a smyslný vzhled. Vypadá opravdu sexy. Je oblečená do červeného spodního prádla zdobeného černou krajkou a doplněného korzetem s podvazky a černými punčochami, obuta do černých střevíčků s plnou špičkou. No prostě žena vamp. Taková Valentýnská dračice.









Příště ještě uvidíte Vanessu bez korzetu s punčochami. Je to k sobě přišité a bojím se, abych to neponičila 😉

8 komentářů:

  1. Ona má svůj půvab. Tuhle tvář ještě nemám 😉 No sundat a zejména pak oblíknout zpátky ten korzet, to je opravdu masakr 😱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem to nezkoušela svléknout, no uvidíme. Stačilo mi už zapínání bot, to je vždycky porod 🤨

      Vymazat
  2. Táto kolekcia je úžasná <3 Dievčatá z nej chodím obdivovať k Lenke. Žiaľ sa mi nepodarila ani jedna, hoci tá Isha, Verča a Vanesska sú úžasné, ďakujem za krásne fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji,je to krásná Vanessa.

    OdpovědětVymazat
  4. Prekrásna Vanessa🥰, na Vanessy mám jednoducho slabosť. Na túto kolekciu Love is in the air si dobre pamätám, samé krásky, Isha je veľmi exotická z tejto kolekcie.😊 Tak som rada, že i tú máš. Super, vidím, že i ty máš gaučík z Kiku.😃👍

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásná, gratuluji:-).

    OdpovědětVymazat