29. 3. 2021

Vanessa Love Roulette - 2. díl

 Jak jsem minule slibovala fotky bez korzetu, tak dnes plním slib. Dalo mi tedy dost práce, než se mi podařilo korzet z panenky dostat, pachtila jsem se s tím asi půl hodiny a nejspíš už jí ho nebudu dávat zpátky, ledaže by v něm už zůstala napořád... Využila jsem dnešního hezkého počasí a udělala fotky jen v prádle. Jako rekvizita posloužila židlička XXX Lutz, kterou mi kdysi přinesla mamka, když obchodní dům otevírali poprvé. Barevně se hodila k prádlu. Nebudu se už dál vykecávat a jukněte na fotky.









Doufám, že se aspoň trochu potěšíte 😊.

Mějte se krásně jarně ... už to zase všechno bude veselejší, víc světla a teplíčko 😉.

9 komentářů:

  1. Krása, líbí se mi ta černá krajka navrchu. Já tohle prádlo mám, ale krajka byla bohužel odpáraná... Já jsem to říkala, že s tím korzetem bude boj... 😉😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ Leni, byl to boj a než ho někdy budu dávat zpět, tak budu muset udělat velkou psychickou přípravu 😄

      Vymazat
  2. Tato Vanessa je vážně moc krásná a líbí se mi tento typ se zavřenou pusou,kéž by se k tomu vrátili...Ano,pamatuji si dobře,že to prádlo bylo krásné,ale na oblékání nepraktické.Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no mě by zajímalo, jak to oblékají v té IT továrně. To na to musí mít nějaký stroj 🤔

      Vymazat
  3. Je to luxusné prádielko, krása niečo "stojí".😃 Vanessa je úžasná. A stolička je super, hneď ma napadla tá predajňa s nábytkom.😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Mary, musela jsem fotit tak, aby nebyl vidět nápis, který je na opěradle, ale ty jsi zkušená v doplňcích, tak jsi to odhalila 😀

      Vymazat
  4. No obliekanie IT je dosť boj, u mňa bol najväčší s Agnes Ocean Drive. Bielizeň je nádherná, túto kolekciu dosť obdivujem a Vanessa je úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad všechno oblečení na háčky je jen pro trpělivé povahy a pak následují botky, které jsou na pásky, tam je to podobně náročné 😉

      Vymazat