1. 9. 2016

Color Infusion - Alysa a Monroe

Nemůžu tomu ani sama věřit, jak dlouho už je mám obě doma a ještě jsem se k nim nedostala. Monroe Jillian je u mě od listopadu 2014 a Alysa od února 2015. Obě jsou z řady Color Infusion roku 2014. Fotila jsem je ve stejný den jako Zaru. Alysu jsem musela druhý den přefotit, protože jí sluníčko dělalo stín ve tváři kvůli té její ofině, a fotky spolu s Monroe také, protože byly hodně přesvícené. Akorát se dohromady špatně fotí, každá kouká jinam a rozhodně ne do objektivu.

Obě panenky oblékly outfit od Agnes High Visibility doplněné o zlaté střevíčky z kompletu oblečení Color Infusion 2014, které dostala Monroe. Alysa má pod sukní jednoduché smetanové lodičky, které ale stejně vidět nejsou.

Už od počátku se mi křestní jméno Monroe moc nelíbí a spíš mi k ní sedne původní příjmení Jillian, takže to obrátím a u mě to bude Jillian Monroe. U Alysy je to jednoduché, ta žádné příjmení neměla a její jméno mi k ní sedne.

Jillian má blond vlasy se zajímavým bílým promelírováním s modrými odlesky, které na sluníčku září.

Dost bylo psaní, jdeme na fotky.

Jillian






Alysa







Alysa a Jillian spolu



Ještě mám několik panenek Color Infusion k představení, ale na ty dojde zase někdy příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat