15. 9. 2016

Color Infusion - Dree Hill

Tato panenka mě velmi zaujala už na promu. Pokukovala jsem i po první verzi, ale tato mě zaujala víc. Když se pak objevily její reálné fotky, bylo rozhodnuto. Po Jaeme ze stejné kolekce přišla v dubnu Color Infusion - Dree Hill - Best Thing Ever. Nemusela čekat tak dlouho jako Jillian a Alysa. Jak je u mě obvyklé, čekala Dree na nočním stolku, a já přemýšlela, do čeho bych jí oblékla. Její původní oblečení bylo nádherné, ale panenka mi stačí. Spolu s ní na stolku čekala i Eugenia, kterou mám připravenou na přemalbu. Měla jsem jí oblečenou v kompletu od Barbie a při svlékání a přípravě na cestu jsem komplet zkusila Dree. Seděl jí líp než Eugenii a barevně k ní pěkně ladil. Vše jsem doplnila botkami od MH Draculaury, aby chudák nešla bosky. Vypravily jsme se fotit na zahrádku a na výsledek se můžete podívat.

Takto vypadala Dree původně - vypadá fantasticky
zdroj: integritytoys.com

Po převleku u mě


Má nádherné vlasy, které krásně drží tvar








Mějte se krásně 😘

Žádné komentáře:

Okomentovat