20. 8. 2016

Color Infusion - Zara Wade

Mám ji přibližně měsíc doma po ročním vyhlížení. Nakonec se ke mě dostala a je prostě skvělá. Panenka z řady Color Infusion - Zara Wade z roku 2015 (LE 500 ks). Přišla bez oblečení, které se mi stejně moc nelíbí a zbytečně navyšuje cenu. Jako vždy po jejím příchodu zaujala čestné místo na nočním stolku a čekala na vhodné oblečení, které by jí padlo.

Dnes byl krásný slunečný den a po obědě zbyla chvilka času, tak jsme mohly jít fotit. Převlékla jsem Zaru do sukně a náhrdelníku od Colette Duranger Perk, doplnila jsem topem v tělové barvě a modrými Color Infusion lodičkami na platformě. Zara nejdřív zapózovala u keříku a pak si odpočinula na dekorační keramické růži. V zahradě se jí moc líbilo.

Snad se Vám dnešní fotky budou líbit.

Po minulém článku došlo i ke změně designu webu na popud Lenky, která měla trefnou poznámku k čitelnosti komentářů, tak mě trochu popíchla a já se díky ní rozhodla pro změnu.

Původní podoba
Zdroj: integritytoys.com

Moje Zara










Detail na botky

Přeji krásný zbytek léta a budu se těšit na Vaše komentáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat