17. 1. 2014

Summer Day N´Nite

Dnes po velmi dlouhém čekání představuji tuto kouzelnou panenku z playline řady Barbie. Je to Summer z kolekce Day N´Nite (Den a Noc). Mám ji už více jak rok doma, ale hned na začátku jsem jí někam šikovně uklidila její zlaté kozačky, které se mi nedařilo najít. Až po těchto vánocích jsem je objevila v jedné krabičce, takže mohla být konečně představena. Summer se ke mě dostala v původním oblečení, ale bez doplňků, které můžete vidět na fotce, kde je v krabici. Summer ve skutečnosti vypadá jinak než na prodejním fotu a lépe. Má krásnou barvu vlasů, třpytivé líčení očí a rtů, celokloubové ruce jako Fashionistas. Je oblečena do růžových šatů a zlatých kozaček. Takto oblečená se chystá být královnou diskotéky.

Prodejní foto








Žádné komentáře:

Okomentovat