30. 1. 2014

Barbie Green Lantern - Carol Ferris

Představuji můj dlouho vysněný kousek - Barbie Green Lantern - Carol Ferris z roku 2011 - Black Label. Nechala jsem si ji před vánoci utéct a dala přednost Kyori Quick Silver, a pak se ztratila a byla jen za vysokou cenu, kterou jsem nebyla ochotná do ní investovat. Minulý týden se znovu objevila a to už jsem na nic nečekala. V pondělí mi přišla, ale musela jsem čekat s vybalením, abych ji mohla nafotit na denním světle. Byla v obrovské krabici a chvilku mi trvalo než jsem ji odtud vydobyla. Carol je oblečená do letecké kombinézy s bílým tílkem a černých vojenských bot, které jí na nožce zrovna moc nedrží, ve výbavě má nezbytnou leteckou helmu. Zatím jsem jí nesvlékala, ale na to taky určitě dojde. Má krásné vlasy a nádherný obličej. Tělíčko je celokloubové jako má Katniss.

Panenka byla vyrobena podle představitelky postavy Carol Ferris z filmu Green Lantern (Zelená lucerna), ztvárnila ji herečka Blake Lively. Film je zpracován v duchu Spidermana či Fantastické čtyřky. Hlavním představitelem je Ryan Reynolds v roli Hala Jordana jako nafoukaného zkušebního pilota, který se stane prvním lidským členem sboru Green Lantern, který je ochráncem míru a spravedlnosti vesmíru. Carol je dětskou láskou Hala a jeho kopilotkou, s jejíž pomocí zvládne nově nabytou moc a najde odvahu dokázat, že není jen klíčem k poražení Parallaxe a stane se největším Green Lantern všech dob. Níže se můžete podívat na trailer k filmu. Předtím jsem o filmu nic neslyšela, ale mému manželovi by se určitě hodně líbil.

Zdroj: youtube.com

A nyní se dostáváme k představení samotné Carol

Promo Mattel
Zdroj: barbiecollector.com

V krabici


Zadní strana



Jestli si právě říkáte, že má nějaký kaz u nosu, tak to je piha, kterou herečka má na fotkách
(taky jsem si původně myslela, že je to kaz 😊)




S helmou připravená na akci


A jde se na to ...


Vypadá v ní jako brouček s tykadly 😉


Žádné komentáře:

Okomentovat