7. 2. 2014

Barbie Dolls of the World Maroko 2013

Představuji můj další splněný sen, který jsem snila od doby, kdy tuto uhrančivou krásku zveřejnil Ľubo na konci roku 2012. Celý loňský rok jsem na ni myslela, že by se mi moc líbilo ji mít. Líbí se mi kompletně celá, má krásné barevně hezky sladěné orientální oblečení a nádherné vlasy. Tvář Lara je třešničkou na tomto skvělém dortíku. Mě se podařilo panenku koupit minulý měsíc ještě spolu se dvěma kráskami z loňské kolekce, ale bez jejích šatů, které mi až zas tak nevadí, přestože jsou prostě kouzelné. Podařilo se mi ji přetělit na tělíčko shodné barvy a na svět se vyloupla nová členka mojí sbírky s marockým jménem Delila. Oblékla jsem jí do bílého kalhotového kostýmu od Best Models on Location Milan a dostala náušničky, které mi přišly spolu s kompletem od Blanky. Komplet jsem doplnila o tyrkysový topík od DG Rufus a lodičky dostala ve stejné barvě. K její pleti se obě barvy pěkně hodí a zvýrazní její krásu. Nechala jsem jí původní účes. Na promu vypadá jinak než ve skutečnosti, ale přesto se mi moc líbí, je taková jemná, jak jen Lara může být.

Původní podoba
Zdroj: barbiecollector.com

Moje Delila






Žádné komentáře:

Okomentovat