27. 12. 2013

Fashion Royalty - Kyori Sato - QuickSilver

Předposledním přírůstkem do IT rodinky je krásná Kyori Sato QuickSilver od Integrity Toys z řady Fashion Royalty z kolekce Glamorous z roku 2008, vyrobena v LE 1200 ks. Koupila jsem ji od prodejkyně ze Skotska, od které mám již zakoupenu Heaven. Tato Kyori byl pro mě nesplnitelný sen, protože se vždy prodávala za vysokou cenu, ale pár týdnů před vánoci se objevila za výhodnou cenu, tak jsem zajásala a ještě před vánoci ji měla doma. Přišla nahá bez oblečení. Moc se mi líbí její malba a blond vlasy. Oblékla jsem ji do flitrového topu ze sady Barbie, kde je aspoň trochu stříbrné, která je v jejím původním outfitu. Chtěla jsem jí ještě obléci černo-stříbrné kalhoty od Fashionistas Raquelle, ale nenatáhla jsem je bohužel přes silnější stehna, tak dostala tříčtvrteční džíny od Barbie Basics 2.0 a doplnila je stříbrnými střevíčky ze stříbrné BB sady. Víc už jsem ji nezdobila, protože se mi líbí tak, jak je. Dnes bylo aspoň trochu světlo a dalo se udělat pár interiérových fotek.

Všem přeji úspěšný Nový rok 2014, ať se Vám splní všechna přání.

Původní podoba
Zdroj: integritytoys.com











Žádné komentáře:

Okomentovat