21. 12. 2013

Poslední Colette - Nu Face - Colette Perk!

Ano, dnešní článek bude o té poslední Colette, kterou jsem si přála mít a jak to tak bývá, objevila se skoro zároveň s Lost Angel. Byla pro mě na vrcholu žebříčku mých přání. Představuji mojí vysněnou Perk! Colette z řady Nu.Face, kolekce roku 2010 s názvem "Nu.Foundation", vyrobena v LE 800. Přicestovala z Německa v originální krabici a nahá na svém Nu.Face tělíčku. Při výběru oblečení pro ni jsem zvolila romantické světle růžové šaty s krajkou a doplnila je střevíčky ve stejné barvě od Fashionistas. Mám ráda pohled na ni, přijde mi jako anděl, má tak nevinný pohled, proto jsem jí už dál nijak nezdobila dalšími doplňky a nafotila ji tak, jak je. Je prostě nádherná a kouzelná.

Původní podoba
Zdroj: integritytoys.com

Můj anděl














Všem přeji klid a pohodu před vánočními svátky 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat