12. 12. 2013

Dominique Makéda - Rare Appeal

Bydlí u mě už od léta, kdy jsem hledala vhodné tělíčko pro Janay. Zakoukala jsem se nejdřív do Dominique Impossibly Beautifull, ale ta mi unikla a nahradila ji Dominique Rare Appeal z kolekce Fashion Royalty Squared z roku 2010, vyrobena v LE 300 ks. V této kolekci byl použit nový typ těla FR2, ale moje Dominique je na Monogram tělíčku, což mi vyhovuje. Protože přišla v létě, oblékla jsem jí tuniku od Top model Barbie, ale protože na ní přišla řada až nyní, převlékla jsem jí komplet od Diva Barbie, který jsem nedávno koupila od Kačky. Doplnila jsem jen náušnice, také od Kačky, a zlaté botky, ale ty ani nejsou vidět. Komplet jí moc sluší a krásně jí rozzářil. Trocha třpytu se před vánoci hodí. Ani nevím jakou charakteristiku u IT Dominique má, ale určitě bude v příbuzenském vztahu s Adéle, takže by to mohla být její sestřenice z jižní Ameriky s trochou indiánské krve. Má krásné černé vlasy a pronikavý pohled. Tak si jí užijte a mějte krásný den.

Původní podoba
Zdroj: integritytoys.com

Zdroj: integritytoys.com

A nyní celá ve zlatě



Má krásné líčení



Žádné komentáře:

Okomentovat