7. 12. 2013

Damon jako smrtelník

Jakmile Damonovi odpadly růžky, stal se z něj obyčejný smrtelník, ale neztratil nic ze své ďábelskosti. Druhý den po umytí vlasů od tužidla jsme mohli začít s focením. Protože byl Damon nahý, tak jsem ho postupně oblékala. Další část fotek je tedy tu.

P.S.: Nevím, jak je to u Vás ostatních, ale problémy na blogu přetrvávají a při vkládání někdy nevidím fotky, třeba až druhý den. Taky při psaní komentářů se mi nezobrazují, ale přesto tam jsou. Doufám, že to bude brzy vyřešeno, protože to je pěkněj vopruz. Děje se mi to i při psaní komentářů k Vašim článkům a pak nevím, jestli se vůbec vložil či ne 😖.

Ta lýtka by mohla být trochu udělanější Blani, tady je to pěkně vidět...






Materiál saka a kalhot je mírně lesklý s vytkanými proužky, moc se mi líbí pásek



Líbí se mi potisk na rukávech saka

Kalhoty mají funkční šněrování na bocích

Šněrování bot je také funkční včetně pásku

Zde je vidět zapínání na zip








Žádné komentáře:

Okomentovat