5. 12. 2013

Dynamite Girls - Handsome Devil Damon

Dnes je ten nejvhodnější den pro zveřejnění článku o jednom čertíkovi. Nemyslela jsem si, že bych ho mohla získat, ale jednoho dne se objevil za skvělou a nepřemrštěnou cenu, tak jsem po něm hned chňapla. Přicestoval z Ameriky a prošel bez cla, což mě veeelmi potěšilo. Dlouho jsem pokukovala po nějakém chlápkovi od Integrity, bližší mi byli právě spíš kluci z řady Dynamite Girl, hlavně Cruz z kolekce In the City s čírem na hlavě, ale i London Calling. Teď ho mám doma v přímo ďábelské podobě - Dynamite Girl Handsome Devil Damon z dílny Integrity Toys, pochází z Halloween kolekce roku 2013, vyroben byl v LE 800 ks. Dorazil minulý týden a říkala jsem si, že si ho nadělím pod stromeček, ale to bych nevydržela, tak jsem se hned po doručení balíčku rozhodla pro první nafocení hlavně kvůli světlu. Dooblékla jsem mu černé podkolenky a vysoké boty, které byly ve výbavě, a mohli jsme začít.

Jsem s Damonem moc spokojená, nic mě na něm nezklamalo, je prostě dokonalý - krásný obličej, vlasy, tělo; skvělé oblečení prefektně propracované, jak to u IT umějí. A teď jedna historka v duchu Jitky. Po vybalení jsem hned začala zkoumat ty jeho čertí růžky na hlavě. Myslela jsem si, že má třeba něco jako čelenku a tak jsem s nimi trošku zaviklala. Držely pevně a já neměla čas zkoumat jejich uchycení a musela Damona uklidit zpět do krabice, kam jsem ho zase pěkně přivázala. Cestou z práce jsem ho nesla v přepravní krabici do auta a on mi z ní vypadl pod auto. Naštěstí se nic nestalo. Po příjezdu domů jsem se hned vrhla na jeho odstrojení, abych mu umyla natužené vlasy. Po umytí jsem mu vlasy načechrávala, aby pěkně uschnuly a do toho přišel syn, co že to mám, sáhl mu hned na hlavu a růžek najednou upadl. Nebyl tam ani ten druhý. Asi upadl už při mytí, protože jsem ho nikde nenašla (nakonec vypadl z krabice, takže mám schované oba). A to jsem si původně říkala, jak se budu rozhodovat, kdy je dám pryč. Vyřešilo se to samo a ani jsem se na syna nezlobila, asi to tak mělo být. Další sadu fotek tedy uvidíte již bez růžků. Ale sluší mu to pořád i bez nich. Je to prostě charizmatický fešák.

Nelekejte se na mě opravdu velkého množství fotek a protože jich je opravdu hooodně, následovat bude ještě jeden článek po umytí vlasů a bez růžků.

Promo fotky výrobce

Zdroj: integritytoys.com

Box opening








Out of box



Super kanady zapínané uvnitř na funkční zip


Stojí úplně sám, nemusel se ani opírat o zeď







Pokračování příště ... Damon Vám přeje hezkého Mikuláše 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat