15. 11. 2013

Colette Duranger - Lost Angel

Když se u mě objevila Colette Painted Black začala jsem pokukovat po dalších dvou jejích verzích a jednou z nich byla Lost Angel. Tahle temná Colette se mi vždycky moc líbila, ale nikde nebyla k sehnání. Propátrala jsem všechny Ebaye a náhodou ji objevila v Itálii. Nikdo jí nechtěl, tak jsem se jí "zželela" a ubytovala ji u nás. Dnes tedy mohu představit Nu Face - Colette Duranger - Lost Angel z kolekce roku 2008 s názvem New Beginning - vyrobena v limitované edici LE 850. Přišla bez oblečení, v pěkném stavu. Chtěla jsem pro ní nějaké temné oblečení v jejím původním stylu. Nakonec jsem našla podobnou bundičku od Barbie, ale stylově jsem ji ladila do trochu hip hopového stylu - tílko a kalhoty dostala od My Scene. Vše dolaďují šperky od Kačky a černé střevíčky od Basics Black Label. Panenka má krásně fialové oči, které jsem se snažila zachytit na detailních fotkách. Moc se mi líbí i její vlasy v příjemně hnědé barvě a krásný obličej. Budu jí ještě muset vymyslet nějaké jiné jméno, aby se nepletla s první Painted Black.

Původní podoba
Zdroj: integritytoys.com












Žádné komentáře:

Okomentovat