22. 11. 2013

My Melody se vrací

Během letní dovolené se mi podařilo na Mimibazaru koupit skoro kompletní původní obleček od My Melody. Sice jsem už ani neplánovala jeho koupi, ale když se naskytl za skvělou cenu, rozhodla jsem se ho vzít. Melody si ale musela počkat než jí seženu nové tělo, které se mi podařilo konečně sehnat minulý týden a tento týden dorazilo. Tělíčko dostala od Elvis Barbie a hned po přetělení jsem jí do kompletu oblékla. Z původního oblečku jí chybí pouze korále, náramky a botky, ale ty jsem nahradila stejnými v růžové barvě. Při dnešním focení světlo nebylo nic moc a i přes úpravy v programu nejsou dle mých představ, ale i tak na nich vidět je. Strašně mi připomíná velikonoce kvůli těm barvičkám 😉. Pěkné pokoukání přeju.

Původní podoba
Zdroj: barbiecollector.com

Šťastná Melody

...je jako dortíček




Žádné komentáře:

Okomentovat