1. 11. 2013

Adéle Makéda - Style Renaissance

Už jsem chtěla psát článek včera, ale stejně jako Danča, jsem neměla večer šanci udělat nějaké ucházející fotky. Konečně dnes se to podařilo, takže Vám můžu představit můj další přírůstek do rodiny Integrity Toys panenek, a to Adéle Makédu - Style Renaissance z kolekce Fashion Royalty roku 2006, řada Modern Pompadour - LE 1000.

Adéle patřila k neplánovaným přírůstkům, protože jsem její koupi plánovala jen jako tělíčko pro černovlasou Janay, ale barevně se neshodovala, a tak zůstala v její původní podobě. Abych řekla pravdu, tak Adéle nemám zrovna moc v lásce, ale tato má nádhernou barvu vlasů a jemnější líčení než je u Adéle obvyklé. Přicestovala v létě ze Španělska nahá v originální krabici krátce po Colette. Moc se mi líbí její účes - má nad čelem vytvořeného šneka z pramenu vlasů. Hledala jsem pro ní vhodné oblečení a protože se mi líbilo její původní oblečení laděné do šediva, tak jsem jí vybrala stříbrné šaty od My Scene a kabátek ve vojenském stylu od Moxie Teenz. Outfit jsem doplnila náušnicemi od Kačky a stříbrnými páskovými střevíčky.

Světlo sice není nic moc, ale pár fotek se povedlo. Nejdříve Adéle zapózovala jako vojanda a nakonec si odpočinula na pohodlném gaučíku.
Pěkné pokoukání 😊.

Původní podoba





Šnečkoidní účes






Žádné komentáře:

Okomentovat