24. 10. 2013

Druhá Miranda

Tato panenka, kterou Vám dnes ukážu, se ke mě dostala jen kvůli tělíčku, na které už dlouhou dobu čekala Jamie (BB Red Collection No. 3). Potřebovala jsem hodně bledé tělo buď od Sinatry, Elvis nebo Pop Life Kelly. Na poslední zmiňovanou jsem narazila na Ebayi a podařilo se mi ji v aukci získat. Přicestovala z Irska a musím říci, že i jako Irka vypadá, má typickou barvu vlasů pro tuto zem. Přišla kompletně oblečená včetně doplňků, pouze měla rozpuštěný původní asymetrický účes a bez křesílka, ale to nebylo záměrem mé koupě. Než jsem použila její tělo, nafotila jsem ji venku a pak se rozhodovala, která zůstane celá, protože už stejnou mám od Jitky (Miranda). Nakonec zvítězila ta Jitčina, protože od ní má skvěle udělaný bohatý účes, který jsem jí stále ponechala. Hlavičku té Irky jsem dala na prodej a kombinézu také. Takže někdy příště uvidíte Jamie zpět v akci.

Pózuje irská Kelly
















Žádné komentáře:

Okomentovat