17. 10. 2013

Erin Salston - Painted Black

Nedlouho poté, co se mi podařilo koupit Colette, se objevila tato Erin ze stejného setu a od stejného prodejce. Přicestovala z Itálie, nahá. Líbila se mi její bledá pleť a tmavé vlasy. Stejně jako Colette má i Erin tělíčko FR, pleť je velmi světlá s šedým tónem a vlasy hořké čokolády. Byla vyrobena v roce 2007 v limitované edici 850 ks a prodávána v setu s Colette s názvem "Painted Black". Její původní oblečení jsem ani nesháněla a nahradila ho kousky ze sbírky a podle mých představ. Na poslední kousek si musela počkat, byla jím motorkářská bundička pro Liv panenky, kterou jsem kupovala od Kačky a ještě jsem dostala od ní dárečky, které jsem hned využila. Dostala stříbrné náušničky s křišťálovou kostičkou. Šaty jsou od My Scene a posloužily jako tunika, doplnily je punčocháče v lilkové barvě a černé kotníčkové botky od Top Model Barbie. Do včerejška jsem neměla žádné fotky, tak jsem rychle zaběhla na naši zahrádku a pár jich udělala. Světlo nic moc a některé byly kvůli její pleti přesvícené, ale i tak jich je akorát. Takže teď se Colette shledala se svojí kamarádkou Erin. Sice v popisu u setu stojí, že Erin a Colette jsou rivalky v modelingu, ale pro mě to budou kamarádky. Pěkné pokoukání 😊.

Původní podoba
Zdroj: integritytoys.com

A podle mě



Je jako Sněhurka...








Žádné komentáře:

Okomentovat