10. 10. 2013

Luxusní kočka Heaven

Krátce po minulém focení se mi podařilo koupit sadu oblečení z kolekce Color Infusion Style Lab, která je určená pro panenky s tělem Holograms nebo FR2. Už před časem jsem pokukovala po nějakých originál botkách pro Heaven a měla jsem možnost koupit botky včetně kabely z tohoto setu. Nakonec jsem se rozhodla, že je nekoupím a čekání se mi vyplatilo. Za stejnou cenu se mi naskytla koupě celého setu. Tento set je nazvaný "Fashion Experiment One" a přijde mi z těch několika dost povedený a barevně pěkně sladěný. Skládá se z šifonové halenky, kožešinového boa, tvídových kalhot (jsou vypodšívkované) s pásečkem, sametového klobouku, barevné kabely a střevíčků a prstýnku se zeleným kamínkem. Fotila jsem hned, jakmile dorazil a Heaven byla nadšená, že má konečně oblečení na míru. V kompletu vypadá jako luxusní dáma, která nosí jen značkové oblečení a doplňky. Vše jí padlo jako ulité, tedy kromě kalhot, které jsem na ní musela trošku soukat přes stehna a zadek, ale výsledek je perfektní. Doufám, že jsem zas některé potěšila pohledem na ni.

Set CI Fashion Experiment One







A luxusní Heaven ...




Prstýnek mě dostal

Kabelka má funkční zip, jak je u IT zvykem







Žádné komentáře:

Okomentovat