2. 10. 2013

Hard Rock Cafe Barbie

Jednou jsem si jen tak zkusila na Ebayi zadat k vyhledávání tento skvost a nevěřila jsem svým očím. Byla tam, úplně nová v krabici, nikdy nevyndaná, a za úplně skvělou cenu, a to ještě z Anglie. Nechala jsem si to projít hlavou, jen chvilku, a rozhodla se pro její koupi. Dostala mě u Kačky a vůbec jsem si nedokázala představit, že by se u mě někdy mohla objevit. Mám ji už dva měsíce doma, ale nedostala se jsem se dřív k jejímu nafocení.

Představuji Vám nyní překrásnou a úžasnou Barbie Hard Rock Café z roku 2007. Moje druhá panenka z edice Gold Label a první zástupkyně tváře Nichelle. Panenka má super oblečení - bundu ve vojenském stylu, tylovou sukni a kozačky s funkčními zipy. Nezbytným doplňkem je kytara s polepy Hard Rock Cafe. Velmi se mi líbí náušnice v nose, nádherné líčení a krásné vlasy, její výjimečná tvář. Vypadá přesně jako na promu a nic mě nezklamalo. Následuje větší množství fotek, které vyjadřují moji radost a nadšení, že se takováto velmi hodnotná panenka mohla usídlit u mě doma. Mějte tedy trpělivost - Lenka bude určitě spokojená 😉.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com

V krabici





Brož pro sběratele








Certifikát

A konečně venku














Žádné komentáře:

Okomentovat