5. 9. 2013

Poskládaná

Nadpis zní trochu tajemně, že 😉... ale není to žádná záhada. Než jsem odjížděla na dovolenou, objednala jsem si u paní Ivany ze Slovenska hlavičku od Barbie Basics 3.0 - No. 14 a ještě zlatou kabelku také od ní. Když přišla, zapátrala jsem v zásobách tělíček a k mému překvapení jí krásně barevně sedlo tělíčko od Fashionistas Barbie v klasické opálené barvě. Pak jsem hledala nějaké oblečení s fialovým laděním a padlo mi oko na šaty od Fashionistas Raquelle se zvířátky. Takto ustrojená čekala na focení. Mezitím se minulý týden objevily ke koupi i její plavky a boty, které jsem koupila od Radky (Deranka), takže když dorazily, hned jsem ji převlékla. Zbytek jsem doplnila ze zásob - náušnice a náramek. Včera byla chvilka času udělat jí fotky v původním outfitu a také v šatech od Raquelle. Dokonce má i na prstě fialový prsten od Nikki, který jí barevně krásně ladí. To je celá záhada, vlastně jsem si ji poskládala k obrazu svému. Sice má teď větší zadek a kalhotky od plavek bylo těžší navléct, ale mě se takto velmi líbí. Představuje se Vám Chloina setřenice - jmenuje se Anais a je modelkou v hlavním městě módy v Paříži, což je na fotkách vidět. Umí skvěle pózovat. Pro tentokrát si užijte větší množství fotek než obvykle 😊.











V kompletu do Raquelle




Žádné komentáře:

Okomentovat