29. 8. 2013

Jasper - New Look - Emily

Na začátku týdne mi přicestovala nová paručka pro Jasper a včera jsem si našla chvilku, abych jí nafotila. Paručka je v barvě Burgundy s krátkým střihem. Stejný typ jsme měli možnost vidět u některých sběratelek BJD. Tato je úplně nejmenší jaká se vyrábí a přesto je velká a musí se dávat přes silikonový návlek, aby necestovala nekontrolovaně po hlavičce panenky. Trošku zlobil pramen vlasů v ofině, ale nakonec se mi ho na focení podařilo zkrotit. Barvička se mi moc líbí a padla panence jako ulitá. Škoda, že ji nedělají i s dlouhými vlasy v této velikosti, protože barva je to nádherná. Oblékla jsem jí zelený roláček, ve kterém ke mě přicestovala Pop Life Kelly od Jitky. Doplnila jsem ho džínami, bílými polokozačkami a kabelkou ve stylu Louis Vuitton. Přestože bylo zataženo, fotky se povedly a je jich o trošku víc než poslední dobou. Minule jsem také slibovala, že panenka dostane nové jméno. Stále jsem přemýšlela o nějakém fialovém nebo vílím, ale nakonec jsem jí dala jméno po mojí prababičce, která se jmenovala Emílie, takže se Jasper přejmenovala na Emily.

Z víly Jasper se stala moderní městská holka Emily







Trošku jsem si pohrála s rukama


Na této fotce je kouzelná

A ještě trochu pohodičky


Jak se Vám líbí v nové paruce?

Žádné komentáře:

Okomentovat