12. 9. 2013

Vyměněná

Určitě zase přemýšlíte, co to dneska bude 😉. Při čtení komentářů v minulém článku jsem se pobavila, jak každému pracovala jinak fantazie a představoval si pokaždé něco jiného.

Dnešní malou záhadou je panenka Monster High, která do sbírky přibyla nečekaně. Asi před dvěma týdny jsem si u nás v Bambuli koupila DOTW Argentinu, že bych si ji přetělila, ale nezaujala mě a oblečení od ní už doma mám, tak jsem se rozhodla ji prodat nejdřív na MMB. Nebyl ale o ni zájem, takže mě napadlo ji ještě zkusit vyměnit za jednu z nových Monsterek z kolekce "13 přání". Uvažovala jsem o nové postavě Gigi, dceři Džina, ale dostala mě Howleen Wolf.

Výměna se zdařila a dnes tedy můžete vidět Howleen Wolf z řady "Monster high - 13 přání". Panenka má krásně růžové vlásky s mnou oblíbenou ofinkou, velká kukadla a super oblečení. Je to taková kočička, i když vím, že je to dcera vlkodlaka. Dokonce byl v krabici i její mazlíček, ježeček jménem Cushion, který má růžové bodliny. Vždycky se mi líbila její starší sestra Clawdeen, ale nechtěla jsem sbírku Monsterek dál rozšiřovat, no a tak ji tu mám díky výměně. Howleen z řady Disco jsem už obdivovala u Renči - Panenkománie, takže to byla jasná volba. Po vybalení jsem jí hned umyla vlásky slepené lepidlem, aby měla vzdušnější ofinku a nebyla tak upláclá. U oblečení musím zdůraznit roztomilou síťovanou rukavičku a čapku s vykukujícími oušky. Taky má roztomilé drápky. K výbavě patří ještě deníček a za pozornost stojí i papírové pozadí, které je jako orientální palác. No a nezbytností je i hřebínek a stojánek.

Dnes si užijete větší množství fotek než obvykle 😊.

V krabici



Ještě připoutaná k pozadí



mazlíček Cushion

Zadní strana krabice se všemi postavičkami z této řady

Howleen, Lagoona a nové kamarádky Tewyla (dcera Bubáka) a Gigi (dcera Džina)

Osvobozená od pout a upravená (omluvte špatné světlo, ale bylo pod mrakem)








Kukadla má jako zrcadla

Využila jsem pozadí paláce


Žádné komentáře:

Okomentovat