4. 7. 2013

Fairytopia - Three Butterfly Fairies

Po minulém článku je to další řada, která se mi uzavřela. Joybelle - modrou motýlí vílu z pohádky Fairytopia - mám už od počátku sbírání, takže nějaké 2 roky mi leží uložená v krabici. Mám ráda její zasněný pohled s krásnými řasami, ale jako víla nemá zrovna moc využití, kvůli nabarvenému tělu. Tak jsem si říkala, že bych jí dala tělo kloubové. Ale než se z víly promění v člověka, čekalo jí setkání s jejími sestrami KindLee a Lenarou. KindLee se u mě zabydlela letos po novém roce, když přicestovala z Anglie. U té je také plánována proměna v lidskou bytost. A také nemohla chybět jejich třetí sestra Lenara, která se už proměnila a je z ní mladá dáma. Přináším fotky z jejich shledání. Všechny byly nadšené, že se zase sešly a mohou být opět spolu a po proměně si začnou užívat lidské radosti i strasti.

Lenaro, ani nevíš, jak jsi nám chyběla.

Tak moc jsme se na tebe těšily...

Já na vás taky. Bylo mi bez vás strašně smutno a musela jsem na vás pořád myslet.

Holky moje zlatý...

Co se to s tebou stalo? Jsi nějaká jiná? Kde máš svoje křídla?


Vždycky jsem si strašně přála být obyčejným člověkem a teď se mi to splnilo. Už je to nějaký čas, co jsem prodělala tuto změnu a jsem moc spokojená, Je to zas něco jiného než být vílou.

Zkuste to taky, uvidíte, že budete spokojené stejně jako jsem já.

Vypadáš opravdu dobře a spokojeně.

Taky jsem vždycky byla zvědavá jaké to je být jen obyčejným člověkem a žít bez kouzel a křídel.

Mohly bysme to zkusit.

Joebelle, je to ale velká změna a navždycky. Pak už se to nedá vrátit zpět. Měly bysme si to dobře rozmyslet.

Tak to večer probereme a rozmyslíme se. Není kam spěchat.

Ty jsi vždycky tak opatrná, KindLee. Ale vidíš, jak to Lenaře svědčí. Myslím, že to prospěje i nám.
A tak necháme víly, aby si to rozhodly a za čas se k nim vrátíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat