27. 6. 2013

American Idol - Barbie - Comeback

Loni v říjnu jsem uveřejňovala článek s American Idole Simone, kde jsem zmiňovala, že do této řady patří ještě Barbie, kterou jsem prodala a vlastně v době prodeje ani nevěděla o jakou panenku se jedná. Asi týden nato se mi podařilo tuto panenku koupit na MMB, ale nějak nebyl čas a ani místo pro její uveřejnění a předbíhaly jí stále jiné adeptky. Dnes jsem neměla připravené ani fotky ani článek, jen jsem měla promyšlený koncept. Stihla jsem udělat pár fotek, které zachycují navrátivší American Idol Barbie. Kupovala jsem ji nahou (v pěkném stavu) a oblékla jsem jí tedy komplet od My Scene Chelsea v modrozelené kombinaci, která jí moc sluší. Jsem ráda, že ji opět mám a řada American Idol se tím uzavřela. Teď už si jí budu vážit víc a už pro mě není jen tak obyčejná.



Setkání se Simone a Tori

Celá trojka



Žádné komentáře:

Okomentovat