20. 6. 2013

Marisa - Beach Baby

Dneska jsem neměla připravený žádný článek, protože mi chybí fotky a v tom vedru se mi nechtělo chodit ven a fotit. Ale mám v zásobě fotky, se kterými jsem čekala na vhodnou dobu, protože se vždycky objevila stejná panenka a já ji nechtěla dávat ve stejnou dobu. Tak teď sedím na zahradě, hlídám moje dvě hádající se děti a píšu článek.

Panenku všichni dobře znáte z ostatních blogů a můj obdiv si získala na blogu u Kačky, kde je hlavní hrdinkou její telenovely. Má nádherné vlasy a zajímavý obličej, kterým mě očarovala. Panenka je z řady Fashions - Model of the Moment - edice Gold Label z roku 2005. Mám ji doma už od ledna a je to první panenka z Gold Label edice, kterou mám, a také první panenka, která zůstala v krabici a ještě jsem ji nevyndala. Možná to tak i zůstane nebo někdy uzraje čas, kdy jí z té krabice přeci jen vyndám.

Tak už dost psaní a jukněte na ní 😉

Na promu vypadá trošku jinak
Zdroj: barbiecollector.com

Opravdu krásná krabice



Má krásné líčení, vlasy, oblečení a výbavu.


Žádné komentáře:

Okomentovat