13. 6. 2013

Heaven and Shoe Obsession

Ano, dnešní článek je o Heaven, pro kterou jsem sháněla nějaké botky. Na radu Lenky a Jitky jsem začala hledat nějaké vhodné, které by se mi líbily. Chtěla jsem nějaké hodně barevné. Vybírala jsem hlavně mezi těmi s otevřenou špičkou, aby nebyl problém s obutím. Přesto jsem objednala jedny uzavřené, ale u těch se mi potvrdilo, že je Heaven nenazuje, takže ty dostaly moje dvě Monsterky. U některých jí nožka trošku nedoléhá na stélku, ale není to zas tak strašné. Včera pěkně svítilo sluníčko, tak jsem poprvé mohla vzít Heaven ven. Aby botky pěkně vynikly, oblékla Heaven jen plavky. Jsem zvědavá, které se Vám na ní líbí nejvíc. U mě vedou modré.



Včera bylo dost teplo, tak si oblékla plavky.

Modré


Sedí jí ze všech nejlépe jako by byly dělané pro ni. I barva mi k ní pasuje, přestože tuto modrou nemám moc ráda.

Zlaté I


Zde je vidět, jak má nožku trochu ve vzduchu...

Zelené



Zlaté II

Nazouvání dalo víc práce, ale díky pružné gumě jsem je nakonec nazula.

Ještě čekám dvoje, ale u těch si nejsem jistá, že je nazuje...

Žádné komentáře:

Okomentovat