6. 6. 2013

Integrity Toys - Janay

Panenka pochází z levnější řady od Integrity Toys, kam patří ještě Alyssa, Candi a Tarique. Tuto dostali jako dárek všichni účastníci setkání IT Convention v roce 2007. Narazila jsem na ni při brouzdání po Ebayi a dvakrát mi v aukci utekla. V poslední aukci jsem po dvou týdnech dostala od prodejce druhou šanci na její získání. Byla jsem mile překvapená a panenka tedy putovala ke mně. Mám ji už měsíc doma, ale kvůli časovému vytížení a i stále špatnému počasí jsem neměla možnost ji vyfotit. V neděli i přes nepříznivé světlo jsem se pustila do focení. Venku opět lilo jako z konve, tak jsem s panenkou musela k oknu. Panenka má tělíčko ve stylu Model Muse s postojem modelky, které není kloubové. Má překrásné dlouhé rovné černé vlasy a nádhernou malbu - právě kvůli tomu jsem ji moc chtěla. Také se mi moc líbí její plné rty. Je jen pár výjimek mezi Janay panenkami, které se mi líbí. Jediné, co mi vadí, je nekloubové tělíčko, ale to možná časem taky dostane. Byla oblečena do plavek s motivem britské vlajky a znakem korunky. Od prodejce jsem k ní dostala ještě stojánek jako dárek.




Žádné komentáře:

Okomentovat