30. 5. 2013

Summer Heaven

Zní to trošku tajemně a nejspíš nevíte nebo tušíte, o čem bude dnešní článek. Dnes zodpovím otazník, který vznikl v minulém článku o Heaven. Je to problém s botkami. Po radách Lenky a Jitky jsem prošla domácí zásoby a vypůjčila si od Draculaury Gloom Beach její letní pantoflíčky, abych je Heaven vyzkoušela. Botky jí pěkně padly, sice to dalo trošku práce, ale prostě jsem jí tam ty její tlapky natlačila. Nechtělo se mi utrácet za originál Integriťácké botky, takže po vyzkoušení pantoflíků jsem jí už objednala čtvery botky od Monsterek, které Vám postupně ukážu. Pro prezentaci jsem Heaven oblékla do letního plážového oblečení, proto jsem zvolila název Summer Heaven. Doufám, že se bude líbit jako minule. Strašně jste mě všichni překvapili a chci všem ještě jednou moc poděkovat za milé komentáře.








Žádné komentáře:

Okomentovat