24. 5. 2013

Fashion Royalty - Color Infusion Style Lab - Subject H

Dlouho jsem pokukovala po nějaké Integritce. Chtěla jsem takovou, která mě zaujme svým vzhledem. Hodně se mi líbila Vanessa, kterou jsme nedávno viděli u Jitky, ale brala bych nějakou ze starší kolekce. Bohužel mi pár panenek uteklo, ale objevila se tato velmi zajímavá. Panenka přišla v originální krabici, sice nahá, ale pečlivě zabalená. Putovala ze Skotska. Mám ji doma už dva týdny, ale neměla jsem čas ji nafotit. Sice jsem udělala pár fotek hned po jejím příjezdu, ale byly špatné a neostré. Včera jsem si našla chvilku a udělala fotky nové.

Jak už vyplývá z nadpisu, jde o panenku od Integrity Toys z kolekce Fashion Royalty Tropicalia Convention 2012, řada Color Infusion Style Lab a tato je Subject H. Nemá žádné konkrétní jméno, proto jsem podle počátečního písmene pro ni vybrala jméno Heaven. Panenka má středně opálenou barvu tělíčka a nádherné vlnité melírované vlasy v barvě mahagonovo-bordó. Má růžovo šedé stíny, zelené oči lemované pravými řasami a červenou rtěnku. Má tělíčko Holograms, kde pro mě nejvíc viditelným rozdílem proti starším tělíčkům je tvar stehen v oblasti nad koleny - jsou trošku hranatá, pak mě zaujaly dlaně, které mi přijdou trochu větší, ale to je možná jen můj dojem. Není pohyblivá v pase jen má pohyblivý hrudník od krku pod prsa ve směru dopředu-dozadu a trochu do stran. Dost velký rozdíl vidím ve tvaru chodidel, která mi přijdou dost široká a nějak si nedovedu ji představit v botách, proto je také při focení nemá, protože jí žádné od Barbie nejsou. Budu jí muset nějaké časem sehnat. Na focení jsem jí oblékla světle fialové kalhoty se třpytkami a kabátek s tvídovým vzhledem. Myslím, že jí budou slušet jak pastelové, tak výrazné až nenonové barvičky. Líbí se mi na ní kombinace opálené pleti a mahagonových vlasů. Také se mi moc líbí její obličej se zasněným sexy pohledem. Připomíná mi Fashion Royalty Natalii.

Tak už nebudu zdržovat psaním a přeji pěkné pokoukání 😊. Představuje se Vám "HEAVEN".








Detail na chodidla, která mají sice krásné prstíky, ale dost široké...


Trocha nahoty, aby bylo vidět nový typ těla...


Inspirace filmem "Americká krása", jen chybí okvětní lístky růží 😉



Detail na stehna a nožky

Žádné komentáře:

Okomentovat