11. 7. 2013

Dynamite Girl Jasper

Dnes představuji přírůstek do rodiny Dynamite Girls, která se ke mě dostala s Německa. Jde o Jasper z Integrity Toys Convention 2010 v parukové verzi. Při pátrání po jejím původu se mi nepodařilo nic zjistit, tak jsem požádala Lenku - Nauriel, která mi s její identifikací pomohla - moc děkuji. Původně jsem se domnívala, že jde o Neve nebo Eltin. Kupovala jsem ji bez paruky, ale pak jsem se s prodejcem domluvila, že vezmu i paruku, ve které byla focená, protože jí strašně slušela. Je to taková křehotinka a ještě jsem jí musela dokoupit silikonovou čepičku, protože paruka nedržela a lítala po celé hlavě jako zběsilá. Má hlavičku tak maličkou, že i tato paruka v nejmenší velikosti jí je velká. Paruku jsem trochu zrenovovala a upravila do požadovaného tvaru. Pak jsem přemýšlela, co jí obléci. Hodně jsem se řídila barvou jejích stínů a vybrala jí krásné květinkové šaty, které jsem doplnila fialovo-růžovými sandálky. Fotily jsme venku na pozadí keřů a v trávě. Připomíná mi vílu. Určitě by jí slušela fialová křídla od Lenary. Mám pro ní objednanou ještě další paruku, takže se zase jindy dočkáte fotek bez paruky a s novou parukou. Zatím jí ponechám jméno Jasper, ale nejspíš dojde ke změně, jen ještě nemám žádné vhodné rozmyšlené. Do příště to napravím.




Po pózování si musela odpočinout


Bylo to tak příjemné natáhnout se v trávě

Vyrušila ji ale vůně levandule, které neodolala a musela si přivonět


Tak si jednu utrhla a ulehla zpět do příjemně měkké trávy a odpočívala dál

Žádné komentáře:

Okomentovat