8. 11. 2012

Harley Davidson Barbie

Tato panenka se ke mě dostala hlavně kvůli pivotal tělíčku, na kterém byla přetělená. A to, že měla hlavičku od Harley Barbie byl příjemný bonus. Panenka byla součástí setu s Kenem z Pink Label edice. Je to první zástupkyně tváře Aphrodite ve sbírce a má nádherné hnědočerné vlasy.

Byl to můj úplně první nákup na Ebayi a cestovala ze Slovenska, takže jsem ji doma měla velmi brzy. Už jsem o ní jednou uvažovala, když ji prodávala Zlatka, ale zas tak moc jsem ji mít nechtěla, takže jsem si od Zlatky koupila jen její bundu a kalhoty. Outfit jsem doplnila červeným topem s černou krajkou, který rozsvítil jednobarevný komplet. Dostala černé polokozačky od Top Model Barbie, jejíž outfit měla na sobě v minulém článku Brigitte. Ve sbírce si ji určitě nechám, jen proběhne nejspíš výměna těla pro nějakou jinou panenku a tato si počká zase na svoje tělíčko. Bude se jmenovat Trinity.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com











Žádné komentáře:

Okomentovat