16. 11. 2012

Dynamite Girl - Mighty Real - Reese

Je tady... Mladší sestra Vintage Vinyl Reese z předposledního článku. Je to Mighty Real Reese z kolekce In The City z roku 2012 , která byla vyrobena v limitované edici LE 350 ks. Docela dlouho jsem o ní uvažovala a hledala si ji. Pak jsem ji objevila u jednoho prodejce ve Švýcarsku, který byl velice milý a vstřícný. Od něj mi přišla před třemi týdny. Je to moje druhá úplně nová panenka od Integrity Toys, takže samozřejmě přišla pečlivě zabalená. Byla jsem nadšená, že se mi jí podařilo sehnat a podruhé, když přišla. Je prostě úžasná.

Reese má krásné hedvábně jemné vlnité vlasy, oblečena je do korálové kombinézy a růžového saka. Vše, jak je u IT obvyklé, je nádherně vypodšívkované a perfektně zpracované, zapínané na patentky. Outfit doplňují zlaté střevíčky, zlatý náramek, zlaté sluneční brýle, fialovo-vínová květina na krku a kabelka stejné barvy. Součástí byl samozřejmě i stojánek a certifikát. Na promo fotkách má bohatší vlasy než ve skutečnosti, tak jsem jí je pročesala a docílila stejného efektu.

Fotky jsem dělala na dvakrát - první ihned po doručení a druhé včera, když ještě svítilo sluníčko. Ale nejsou to již exteriérové fotky, protože venku je dost nevlídno. Vzniklo velké množství fotek, které jsem rozdělila na dvě části.

Promo foto
Zdroj: integritytoys.com

1. část - Box Opening












Zdravím vás všechny 😉




Má jemné líčení

Doplňky
Další fotky v pohybu najdete v příštím článku 😉.

Žádné komentáře:

Okomentovat