2. 11. 2012

Dynamite Girl - Vintage Vinyl - Reese

Je to opravdu neuvěřitelné. Měla jsem objednanou sestru této krásné panenky a rozhodně nepočítala s koupí nějaké jiné a opět se vyloupla možnost neplánovaně získat tuto krásku. Je to panenka, která se už těžko shání a dost dlouho jsem ji nikde neviděla. Dostala se ke mně od Zuzky. Jsem nadšená, že ji mám. Už jsem ani nedoufala.

Panenka pochází z dílny firmy Integrity Toys z řady Dynamite Girls. Tato je z roku 2010 z kolekce Dressed Dolls v limitované edici 500 ks. Panenky z této kolekce oblékly módu inspirovanou retrem. Reese byla původně oblečena do bílé šifonové halenky s potiskem a zelených šortek. Outfit doplňují žluté ponožky a modré střevíčky. Má moji oblíbenou ofinku a účes jí zdobí zelená mašle ve shodné barvě se šortkami.

Promo foto
Zdroj: integritytoys.com

Protože jsem Reese kupovala nahou, oblékla jsem jí oblečení od DG Electro Pop Rufus, které jsem již jednou použila pro Ayumi, které sice šlo, ale byla jí hodně úzká sukně. Na Reese tyto barvičky krásně vynikly a moc jí slušely a vše jí perfektně sedělo. Sice sukně neumožňuje moc pohybu, ale je to lepší než u Ayumi. Následuje dost fotek...













Žádné komentáře:

Okomentovat