26. 10. 2012

Barbie Basics 2.0 - No. 11

Konečně jsem se jí dočkala. Panenka s tváří Teresa výjimečně s blond vlasy. Je taková jemná a elegantní. Podařilo se mi ji sehnat na ebayi nahou. Popravdě se mi ani její originál oblečení nelíbí, sama nemám ráda světlé džíny, tak mi to naopak vyhovovalo. Oblékla jsem si jí dle svého. Nedávno se mi podařilo od Lenky S. koupit kompletní oblečení od Top Model Barbie, které se mi k ní akorát hodilo. Punčocháče a botky si vypůjčila od střevíčkové Barbie. Myslím, že jí komplet pěkně sedl a nechal vyniknout její blond vlasy. Panence jsem dala jméno Brigitte, protože mi připomíná herečku Brigitte Bardote za dob její slávy.

Fotila jsem ještě venku na pozadí vřesů a rozmarýnu, které krásně kvetou. Dokud to půjde a bude vhodné počasí, tak se budu snažit o exteriérové fotky.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com










Žádné komentáře:

Okomentovat