19. 10. 2012

Barbie Basics 1.5 - No. 3

5. panenka s tváří Steffie, která přišla do mé sbírky na konci srpna. Měly jsme ji objednanou zároveň s Kačkou, aniž bychom o tom věděly. Ta moje se dostala na řadu až nyní. Měla jsem v zásobě ještě několik dalších, které nebyly představeny.

Panenka je z edice Black Label z podzimu roku 2010. Okouzlující zrzka v "malých černých" s výrazným růžovým akcentem v podobě elegantního pásku. Šaty s vrchním dílem bez rukávů se srdíčkovým výstřihem, rozkošnými volánky v pase přepásané úzkým výrazně růžovým páskem a pouzdrovou sukní, jsou okouzlující.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com




Zadní strana krabice s jejími kamarádkami

Toužila jsem po ní. Utekla mi na Aukru, ale nakonec se mi ji podařilo získat. Miluju její nádherně zrzavé vlasy, porcelánovou pleť a krásnou růžovou barvu na rtech a nehtech. Má krásné oblečení a doplňky. Je tak elegantní. Určitě se dočká kloubového tělíčka. Ve skutečnosti její vlasy nejsou tak krásně bohaté jako na promu, přesto je pro mě dokonalá. Líbí se mi na ní úplně všechno. Dostala jméno Suzette - pasovalo mi k ní.








Žádné komentáře:

Okomentovat