16. 10. 2012

I Love Zumba - Miluju Zumbu

Toto je moje vyznání. Naprosto jsem se zamilovala do Zumba Fitness. Dlouho jsem hledala nějaké cvičení, které by mi vyhovovalo. Zumba je pro mě spojením cvičení s tancem, který mám nejraději. Vždycky jsem k němu inklinovala, ale nikdy se mi nepodařilo najít ideální formu. Od hip hop dance, tanečních přes břišní tance jsem se dostala k Zumbě, která využívá prvky latinskoamerických tanců, ale také hip hopové a z dalších stylů. A ... nepotřebujete k tomu partnera, což je u párových tanců problém. Spousta kroků se dá využít třeba i na diskotéce, když si jdete zatancovat a vypadá to dobře (ne, že bych chodila nějak častoMrkající). Dokonce jsem našla i nové kamarádky a hlavně udělám něco pro své tělo i mysl. Krásně si u toho odpočinu a načerpám plno endorfinů.

Zakladatelem Zumba Fitness je Alberto "Beto" Perez, věhlasný kolumbijský fitness trenér a choreograf. Na Zumbu přišel úplně náhodou v devadesátých letech, když si na svou hodinu aerobicu zapomněl kazetu s hudbou a improvizoval. Klientům se to líbilo a žádali si tento styl cvičení.

Je velice důležité najít správného a dobrého instruktora Zumby, protože když natrefíte hned na začátku na špatného instruktora, může Vás to i odradit. Já měla to štěstí, že jsem hned napoprvé natrefila na špičkovou instruktorku, ale pak zase pro mě bylo těžké hledat někoho stejně dobrého, který by se jí vyrovnal. Po delší době se mi podařilo najít dokonce dva, na které pravidelně chodím. Je to Vojta Lacko a Jana Uhlířová (její videa můžete najít i na youtube).

A nyní pár videí - první tři jsou oficiální Zumba videa od Beta Pereze, ostatní jsou současné písničky, na které cvičíme - tu poslední miluje moje dcera a pořád jí to musím pouštětSmějící se.

Doufám, že jsem vás neunudila k smrti a dozvěděli jste se zase něco nového, i když se to netýkalo našeho sbíracího zájmu.

Crazy Love - Mara and Beto Perez

Suavemente - Nayer ft. Pitbull and Mohombi

International Love - Pitbull and Chris Brown

Dance Again - Jennifer Lopez and Pitbull

Tacata - Tacabro

Žádné komentáře:

Okomentovat