12. 10. 2012

Barbie - Shoes Obsession

Dostala se mi do rukou tato panenka s úžasným oblečením. Už jsem po ní pokukovala v obchodech. Ani ne tak po panence jako po jejím super oblečení. Jsem ráda, že se mi ji podařilo získat. A teď trochu popisu.

Panenka je z edice Pink Label z kolekce Hollywood & Pop Culture 2012 s tváří Generation Girl. Její název v překladu znamená "Posedlost botami". Je oblečena do bílých saténových šatů pouzdrového střihu přes které je oblečena tylová balonová sukně s kapsičkami, ve kterých jsou zašité střevíčky ve žluté, fialové, černé a hlavně typické růžové Barbie barvě (nelze je vyjmout, jedině rozpárat sukni). Na krku má unikátní střevíčkový náhrdelník a melírované vlasy má upravené do krásného ponytail účesu. Její ruku zdobí dva náramky v černé a stříbrné barvě. Součástí outfitu jsou černé síťované punčocháče a kotníkové černé špičaté botky.
Promo foto

 
Zdroj: barbiecollector.com

Na promu se mi panenka opravdu hodně líbí. Ve skutečnosti vypadá trochu jinak, má i jiný účes na temeni hlavy, ale i tak je hezká. Oblečení je perfektní.

Panence jsem umyla vlasy a zbavila je natužení. Culík měla ještě zpevněný gumičkou. Po umytí dostaly trochu volnosti. Při svlékání před mytím jsem zjistila, že vrchní balonová sukně je zvlášť, jen na jednom místě přichycená k sukni šatů. Síťované punčocháče jsou z pěkného pevného materiálu, který se jen tak neprotrhne. Docela jsem se divila té dobré kvalitě. Součástí balení byl samozřejmě certifikát a stojánek.

Fotky jsem dělala nadvakrát, protože jsem na prvních zjistila, že nemá náhrdelník, který mi někde vypadl, takže jsem musela fotit všechno znovu.

V krabici

Na střevíčkovém pozadí z krabice


A venku ...
















Žádné komentáře:

Okomentovat