5. 10. 2012

Barbie - American Idol Simone

Tak toto je další panenka od Verči, kterou jsem si přivezla z návštěvy u ní. Zaujala mě, když ji zveřejňovala na MMB ve vzkazech. Moc se mi líbila, no a když se ji rozhodla prodat, měla jsem zrovna štěstí, že ji čerstvě vložila a já si ji u ní objednala.

Při hledání jejích původních fotek jsem zjistila, že už mám doma její kamarádku Tori a dokonce jsem měla i Barbie, ale ta už nás bohužel opustila. Škoda, že jsem to nezjistila dřív.

Všechny panenky z této řady vyšly ve dvou verzích - viz. obrázek. První byla s tělem v podivně nakloněné poloze, gumovými pažemi jakkoliv ohebnými a extra dlouhýma komáříma nohama. Druhá verze byla na Belly Button těle s pokrčenou rukou v klasické výšce.

Barbie, Tori a Simone spolu

Její původní oblečení nemám, ale oblékla jsem jí šaty od FF Summer a zbytek barevně doladila. Dokonce její originální oblečení je v podobných barvách, a to jsem zjistila až potom.

Jemné líčení do fialova


Simone má krásné mahagonově červené vlasy protkané jemnými copánky




A zde setkání s Tori, která je skoro kompletně oblečená kromě bot. Tyrkysový topík se ke mě náhodou nedávno dostal a až při hledání původu Simone jsem zjistila, že patří Tori.

Obě jsou úžasné 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat