1. 10. 2012

Kenzie - Getting Ready - 2004

2.10.2012

V půlce srpna jsem byla na návštěvě u Verči, ze které jsem si přivezla tuto zrzavou panenku s úsměvem. Je z řady Getting Ready, ve které měla každá z panenek pěknou výbavičku oblečení a doplňků. Z této řady se mi ještě líbí blonďatá Kennedy, od které mám dva kousky z jejího šatníku. Kenzie spolu s Westley patří ke dvěma panenkám z této řady, které měly ve výbavě vanu.

Po mytí a úpravě vlasů jsem Kenzie oblékla do letního modelu. Snažila jsem se vybírat nějaký jednoduchý outfit v duchu jejího původního, ale konkrétně župan pro panenky nevlastním, tak jsem zvolila šaty a mikinku v krásně letních barvičkách. Takovou zvláštností u této panenky není jen její úsměv, ale i chodidla místo botek.

1 komentář:

  1. Veľmi zaujímavá MS. Ani som netušila, že niečo také s tými chodidlami bolo :-)

    OdpovědětVymazat