21. 9. 2012

Barbie jako Lupita Fernandéz

Tato panenka se ke mně dostala od Kačky, která ji předtím koupila od Zlatky na MMB. Tenkrát jsem na ní také odepisovala, ale až jako druhý zájemce. Pak, když jsem zjistila, že je u Kačky, rovnou jsem si ji u ní zamluvila, kdyby ji chtěla dávat pryč. Nyní se tedy dostala ke mně.

Panenka představuje postavu z mexické telenovely pro teenagery s názvem Rebelde (Rebelové). Tento seriál se u nás nevysílal, ale znají ho na Slovensku pod názvem "Rebeli", kde šel a zase půjde na kanálu TV Doma. Seriál je situován do prostředí Elitní střední školy, kde se odehrávají různé vztahové situace mezi jejími studenty.

Lupita (herečka Maite Perroni Beorlegui) je jednou ze tří panenek, které byly vyrobeny podle hlavních představitelek seriálu. Zbylé dvě představují Míu (herečka Anahí Giovanna Puente Portilla) a Robertu (herečka Dulce María Espinoza Saviňón). Na seriál ve slovenštině jsem se zkusila kouknout, ale jako všechny venezuelské a mexické telenovely, mě moc nezaujal. Přesto se mi Lupita moc líbí, ale řekla bych, že panenka vypadá lépe než její živá předloha, ikdyž na fotce vypadá opravdu dobře, ale v seriálu už tolik ne.

Představitelka Lupity Fernandéz - herečka Maite Perroni Beorlegui


Roberta, Mía a Lupita

Je v původním oblečení kromě náušnic, které jí nešly nasadit, tak jsem jí nechala tyto z Katčiny dílny, které jí moc sluší.





Lupita u mě dostane nové jméno. Vybrala jsem jí jméno Selena podle zesnulé americké zpěvačky hispánského původu Seleny Quintanilly-Peréz. Bohužel tuto královnu Tejano hudby v jejích 23 letech zavraždila prezidentka jejího fanklubu Yolanda Saldívarová. Dva týdny po její smrti tehdejší guvernér státu Texas, Georg W. Bush, prohlásil den jejího narození - 16. dubna - za oficiální Selenin den v Texasu. Její příběh byl zfilmován a roli Seleny si zahrála Jennifer Lopez.

Selena

Jennifer

Žádné komentáře:

Okomentovat