9. 9. 2012

Kenzie - Masquerade Madness - Disco Derby - 2004

10.9.2012

Pěkně dlouho jsem čekala na tuto Kenzie. Nikde nebyla k sehnání. Tady u nás se za dobu mého sbírání ještě ani jednou neobjevila. Nakonec jsem ji předminulý týden objevila na e-Bayi v balíčku spolu s dalšími dvěma, které jsem ale nepotřebovala. Poprosila jsem Danču, jestli by se prodejce nezeptala na samostatný prodej jen té jedné panenky a on souhlasil. Minulý týden jsem ji uvítala doma. Opět se mi splnilo jedno z mých dlouhodobých přání a moc za to Danušce děkuji. Udělala mi tím opravdu veeeeelikánskou radost 😀.

Panenka přiška nahá s neupravenými vlásky. Hned jsem se pustila do úpravy - proběhlo mytí vlasů a umouněného čela, které jsem musela pěkně vydrhnout kartáčkem. Pak se holka sušila na sluníčku a večer jsem jí už mohla vlasy upravit do skoro původní podoby.

Původní oblečení pro ní nemám, ale snažila jsem se jí obléknout do podobných barviček. Dostala fialovou mikinku a růžovou sukni. Botky jsem barevně ladila k mikině. Kenzie se fotila u starorůžové listopadky, která zrovna krásně kvetla a barevně ladila s Kenziiným oblečením. Na jejím pozadí i pěkně vynikly Kenziiny rezavé vlasy.

Pro mě je to jedna z nejvzácnějších panenek My Scene, které mám ve sbírce.

1 komentář:

  1. Tá je teda nádherná, ryšavé MS som hádam nikdy nevidela.

    OdpovědětVymazat