13. 7. 2012

Liv dolls invaze

Vůbec jsem neměla v plánu tyto panenky kupovat, ale nedávno mi přišel do mailu newsletter z internetového obchodu, kde jsem již kupovala mou první a jedinou Liv - Alexis. Vyprodávali kolekci, tak měli velké slevy na spoustu zboží. Mezi nimi byly i Liv panenky. Rozhodla jsem se koupit rovnou tři kousky. Dvě z nich jsou Sophie, takže by to mohla být dvojčata, a třetí z nich je Daniela. Daniela a Sophie jsou z řady Getaway stejně jako Alexis. Mají krásné šatečky a moc se mi obě líbily. Druhá Sophie je z řady Spa (Lázně). Ta měla ve výbavě župánek a flakónek na vodu, kterou se přetřou rty, nehty a vlasy, a ty pak změní barvu. Obě Sophie ještě měly ve výbavičce brýle.

Snažila jsem se je hned nafotit, dokud je hezké počasí. Proto jsem je vysvobodila z krabic a umyla jim vlasy, které byly slepené, aby byly na focení v pohybu připravené.

Sophie - Getaway
Líbí se mi její puntíkaté šaty.

Daniela - Getaway
Taky Danieliny šaty jsou moc hezké a doplněné mojí oblíbenou fialovou barvou.

Sophie - Spa

Konečně nebude Alexis sama.

1 komentář:

  1. Jej, človek by pomaly zabudol na tieto bábiky. Tú Sophiu Spa som kupovala pre kamarátku, bola to krásna zmena. Tú Getaway si tiež pamätám, mali ju u nás v Dráčiku. Danielku vidím tuším prvýkrát.

    OdpovědětVymazat