13. 7. 2012

Barbie Basics - Red Collection - No. 3

Tato panenka se ke mě dostala od Jitky, která redukovala svoji sbírečku. Když jsem si přečetla na jejím blogu, že bude některé panenky prodávat, hned jsem se jukla, jestli by se mi nějaká nehodila. Našla jsem si dvě, které jsem od ní koupila.

První je tato kráska z červené Basics kolekce s mým oblíbeným Steffie obličejíčkem. Nemá již původní MM tělíčko, ale je na pivotal tělíčku, které jí náramně sluší. Obdivuji její tenké elegantní prstíčky. Jíťa mi ji poslala v bílém kompletku a ještě mi přidala jako dáreček tyrkysový svetřík, který jí nedávno upletla. Udělala mi s tím obrovskou radost. Nafotila jsem ji v bílém kompletku a pak ještě v šatech z domácích zdrojů. Ve svetříku ji nafotím zase jindy. U Jíti se jmenovala Rebeca. Já jsem jí vybrala nové jméno a u mě se bude jmenovat Eveline. Je taková éterická jako víla, tak se to k ní bude hodit.

Původní foto
Zdroj: barbiecollector.com

Bílý kompletek jsem doplnila střevíčky ve stejné barvě a "Louis Vuitton" kabelkou




Sice v těchto šatech moc nevynikne, protože je taková bledulka, ale mě se na ní moc líbily.


V těchto šatech se mi hodně líbila, tak je více fotek než obvykle.









Tady jsem použila židličku XXLutz, kterou mi přinesla mamka, když otvírali tento obchodní dům a židličky rozdávali jako reklamu. Přinesla mi 4 pro dceru na hraní, aby byly ke stolečku, a mě se pěkně hodily pro Barbie. Jsou velikostně akorát pro ně.






Žádné komentáře:

Okomentovat