9. 7. 2012

Barbie Basics 1.0 - No. 8

Minulý měsíc se ke mě dostala tato krásná panenka z první řady Basics. Neustále jsem po ní pokukovala a když Zlatka rušila svoji sbírku, už jsem neváhala a vzala si ji. Poučila jsem se z předchozích zmeškání příležitosti a jsem ráda, že tuto krásku mám. Nebudu ji nijak sáhodlouze představovat, protože to není žádná novinka a mnoho z Vás ji už má ve své sbírce. Je to další čokoládová panenka do mé sbírky, ze které mám velkou radost. Zároveň s panenkou jsem od Zlatky koupila i nádherné růžové šaty, které jsem jí rovnou oblékla a doplnila je červenými střevíčky. Ty jsem měla už dlouho doma a nyní se hodily. Její původní šaty už bohužel neměla, ale to vůbec nevadí, doma se nějaký vhodný obleček vždycky najde. Panenka má nádherné vlasy a zářivé líčení. Od Zlatky přišla již s naušničkami, které má, tak jsem jí je nechala. Vybrala jsem jí jméno Beyoncé podle americké zpěvačky, které jsem již dlouho měla v hlavě a čekala jsem jen na vhodnou panenku. Myslím, že se k ní hodí a je jí i trochu podobná až na jinou barvu očí.

Původní foto
Zdroj: barbiecollector.com



Detail na krásné střevíčky se stužkami


Žádné komentáře:

Okomentovat