30. 7. 2012

Pop Life Redhead - Kelly

Dnes představuji druhou panenku od Jitky. Přišla mi v polovině července, ale protože jsem měla zpoždění s ostatními panenkami, tak přišla na řadu až nyní. Jak už je v nadpisu zmíněno, panenka pochází z "Pop Life Collection" z roku 2009. Je to u mě úplně první panenka ze sběratelské edice Gold Label. Má můj oblíbený Steffie obličej a ladné pivotal tělíčko. Původně měla takový geometrický účes, který jí Jitka rozpustila a vlásky nechala volně, jen jeden pramen stáhla dozadu. Dělá jí to účes ála 60. léta, ale moc jí sluší. Jitka mi ji poslala v krásném pistáciově zeleném roláčku vlastní výroby a tříčtvrtečních džínových kalhotách též ze své dílny. Moc mě tím potěšila.

Nedávno jsem od Lenky S. koupila celý komplet oblečení pro Dynamite Girl Reese a uvažovala o jeho použití. Dostala ho tedy Kelly. Jsou to takové letní výrazné barvičky a mě se v nich moc líbila. Dost mě překvapilo, že pivotal tělíčko je dost silné. Jen tak tak jsem jí zapnula korálovou kombinézku a punčocháče jí byly trochu kratší.

Jitka Kelly přejmenovala na Poppy. Přemýšlela jsem o jméně, které dostane u mě. Vždy si vybírám jméno pro panenky takové, které mi někoho připomíná. Mě tato panenka barvou svých vlasů připomíná Mirandu ze Sexu ve městě, takže to bude Miranda.

Původní podoba

Kompletek od Jitky





Roláček jí krásně ladí s pistáciovými stíny

V kompletu od DG Reese - korálový overálek






A s růžovým sáčkem



Detail na krásnou dlaň s nehtíčky - jsem z ní unešená

Žádné komentáře:

Okomentovat